Evo kako je počelo–And so it started-Und so hat’s begonnen


Luka and JosipaLuka Josipa

Klaudio Vinkerlić, Poreč, Rajko Stipe 17, 099 817 5756, klaudio3002@hotmail.com

15.1.2011.

Naslovljeno na:

Biskupska konferencija, Kaptol, Zagreb,

Papinski nuncije,Kaptol, Zagreb,

HRT-Redakcija Duhovni izazovi, te svim javnim adresama

Predemet: MOJ PRILOG SPOZNAJE POTREBA PEPORODA UČENJA I SVEOPĆEG OSVJEŠĆENJA vezano na NAJAVLJENU REEVANGELIZACIJU

Poštovani.

Šaljem vam tekstove priloga o mojim spoznajama o izuzetnoj važnosti usklađenja vjeroučenja sa suvremenim

tokovima i napretku naraštaja.

Ponukan sam scenom koju sam doživio kada sam mojem unuku Luki, za protekli Uskrs rekao da idem na misu, jer da je ovaj petak Isusov dan, a za mene je bio zbiljom VELIKI PETAK, kada sam u momentu odlučio da trebam pridonijeti svojim djelovanjem. Naime mali Luka me sa velikim zjenicama, potpuno ozbiljno upitao:

“MA ČA NONO TI GREŠ GLEDATI UNEGA ČOVIKA KEMU TEČE KRV IZ RUKA I NOGA OD ČAVLI?”

Njegov me pogled u dubinu duše probo, a glas zvonio zaprepaštenjem i nevjerom.

Luka je tada imao manje od 5 godina.

Sve ostalo isčitati ćete u prilozima.

Ističem da sam već ranije pisano slao na adresu Vatikana i Biskupijata u i Glasa koncila.

Iskreno želim ukazati na neophodnost prilagodbe učenja.

Smatram licemjernim da Crkva u RH izvlači i iz državnog proračuna novce poreskih obveznika, za svoje aktivnosti, a međuostalima i ULOGU UČENJA koje je po mojoj ocjeni neprikladno suvremenim tokovima znanja i općenja. A u praksi doživljava izopaćenosti biblijskih FARIZEJA.

Kao ovozemaljac smatram UČENJE neophodnim za pripremu ODABIRA PROCESA ZA BITI. Ali, da ono bude onakvo kakovo bi trebalo BITI. Jer, očito da su NJEGOVA UPOZORENJA PRISUTNA.

A, svi koji su ČITALI DOBRO ZNAJU ŠTO SLIJEDI.

A, OVIM UKAZUJEM NA POKAJANJE I PREOBRAĆENJE.

Žalosno je da je MNOGIM OVOZEMALJCIMA SVEJEDNO ŠTO ĆE POSLIJE MATERIJALNOG OBLIKA BITI.

Ali, NEKA TO BUDE UTJEHA SVIMA ZA SVEKOLIKU NEODGOVORNOSt.

SAVJESTI ILI IMA ILI JE NEMA, JER NE ŽELE SVI BITI U VINOGRADU.

Do ovog pisanja nisam MOJIM PRILOZIMA išao u javnost, ali ću to od DANAS činiti, jer se radi o BITI ili NE.

A, ako je BUDUĆNOST u NADANJU, tako se ISKRENO NADAM SVAČIJEM PREOBRAĆENJU I SNAŽNOM DJELOVANJU.

Jedno VELIKO HVALA.

I neka tako bude.

Klaudio Vinkerlić

About klaudio3001

Born 1950. in Porec, Croatia. Grandfather. Several skills. Private research over: Processes How To Be in modern Society, Governing methods, Interaction among beings and nature (mycological-insectal). Fermentation.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

